Veel gestelde vragen

Is de schietsport wel veilig, en wat komt er allemaal bij klijken

Je hoort het wel eens vaker. Schieten, is dat niet gevaarlijk? en hoe gaan schutters om met veiligheid?
In de onderstaande video van Schietsport TV wordt stap voor stap uitgelegd welke procedures er zijn binnen verenigingen voor introducés, lidmaatschap, veiligheid, gebruik wapens en schietoefeningen.

Het sein op Veilig

Hoe kan ik lid worden?

Kom even langs tijdens onze openingstijden. Aan onze balie helpen we je graag verder en geven we je uitleg over de schietsport, de disciplines en de mogelijkheden. Alle contactgegevens kan je terug vinden op onze contact pagina

Wat breng ik zeker mee bij een introductie

Vergeet zeker niet je ID kaart mee te nemen. Eens je aspirant wil worden heb je ook een VOG (Verklaring omtrent gedrag) nodig, Informatie hierover zal je uiteraard van een van onze bestuursleden ontvangen

Wat breng ik zeker mee bij een introductie

Wat is Mijn Markxman?

Mijn Markxman is speciaal voor leden van schietsportverenigingen die gebruik maken van Markxman voor hun administratie.

Met Mijn Markxman krijg je inzicht in je presenties, je schietbeurten, je aankopen en je competitieresultaten. Ook kun je eventueel de baanplanner gebruiken om een baan te reserveren bij je vereniging. De functies van Mijn Markxman worden in de toekomst steeds verder uitgebreid.

Het gebruik van Mijn Markxman is geheel gratis. Door je aan te melden krijg je in je mailbox een persoonlijke link met inloggegevens om Mijn Markxman te kunnen gebruiken.

Mijn Markxman

Kan ik als jongere ook aan de slag in de schietsport

Vanaf 10 jaar kan je al met luchtdrukwapens oefenen. Ook hiervoor kan je bij ons terecht.

Offline Website Maker