Wij vieren onze jubilarissen
23-03-2024

Op onze algemene ledenvergadering van 22 maart 2024 werden een aantal jubilarissen in de bloemetjes gezet, Gefeliciteerd met jullie langdurige lidmaatschap

De winnaars van de interne competitie zijn bekend
23-03-2024

Op onze algemene ledenvergadering van 22 maart 2024 hebben we de prijzen uitgereikt aan de winnaars van onze interne competitie 2023

Jaarlijkse vakantie
23-03-2024

Deze zomer zullen we zoals elk jaar weer een paar weken sluiten, Wij zijn op vakantie van 19 juli tot en met 10 augustus

Uitslagen Kerstwedstrijd
07-01-2024

De resultaten van onze open wedstrijd staan Online
Ga het snel even checken onder Events / Uitslagen

Uitslagen open wedstrijd
18-11-2023

De resultaten van onze open wedstrijd staan Online
Ga het snel even checken onder Events / Uitslagen

Nieuwe website online
30-10-2023

Onze website is geheel vernieuwd
Hou de website en deze pagina in de gaten voor de laatste nieuwtjes

Open wedstrijd 2023
23-10-2023

De opkomst was dit jaar minder dan voorgaande jaren, in totaal zijn er 34 series verschoten door 33 schutters. Als we kijken naar het aantal banen dat beschikbaar was (7 stuks) dan komen we op 5 series per baan, verdeeld over 2 avonden en een zaterdag. Afgezet tegen de tijd die beschikbaar was 2 avonden van 3 sessies en een zaterdag van 5 sessies komen we op 11 sessies per baan die geschoten konden worden. met het huidige aantal schutters zaten we nu op 5 sessies per baan. dit is minder dan de helft wat beschikbaar was. 16 schutters kwamen van onze eigen vereniging, 17 schutters kwamen van elders, 1 schutter uit Delft heeft 2 series geschoten. Een ander pistool schutter kwam uit Kerkrade, je moet het er maar voor over hebben om vanuit Limburg naar Zeeland te komen om te schieten.

Pistool was 8 kaarten, geweer en karabijn 12 kaarten. de kosten waren 10 euro inleg exclusief munitie. De uitslagen worden opgestuurd naar de KNSA. Schiet je 3 wedstrijden op een jaar dan krijg je een klassering bij de KNSA. Als bestuur steken we veel tijd in dit soort wedstrijden, graag zien we in de toekomst meer aanmeldingen zodat we waar voor ons geld krijgen.

Alle schutters bedank voor jullie deelname en hopelijk zien we je volgend jaar weer terug op onze open wedstrijd 2024

De uitslag van de wedstrijd wordt t.z.t. met u gedeeld.

Nieuw jeugdlid, van harte welkom
23-10-2023

Niek Dorst is onlangs lid geworden van de vereniging, samen met Gertjan Nieuwenhuis vormen ze ons jeugdteam. Welkom Niek en als je vragen hebt dan kun je die altijd stellen aan de aanwezige leden die je zeker zullen helpen om een goed schietresultaat te krijgen.

AI Website Creator